JUF ANNEMIEK IS GETROUWD!

Onze juf van groep 4 is getrouwd!

Onze juf Annemiek, uit groep 4 van openbare basisschool Harry Bannink, is getrouwd op vrijdag 21 april, vlak voor de meivakantie. Wekenlang hebben wij hier naar toegeleefd. De leerlingen van groep 4, de leerkrachten en natuurlijk het bruidspaar zelf. Er werd een groepsapp aangemaakt waar juf niet in mocht en af en toe was er een meeting na schooltijd, zonder juf. Tijdens deze meetings was er iedere keer overleg over cadeaus, wat gaan we doen en hoe gaan we het doen. Op school was er een feest voor de leerlingen van groep 4. Het hele team was uitgenodigd voor het grote feest. Best wel spannend allemaal, toch?

Degene die wel eens een trouwerij van een juf of meester hebben meegemaakt, weten vast wel dat dit een onvergetelijke dag was. Onmogelijk om deze bijzondere gebeurtenis uit je geheugen te wissen. Voor groep 4 van de openbare basisschool Harry Bannink was dit ook zo. Op openbare basisschool Harry Bannink is het de normaalste zaak van de wereld om dit soort momenten samen te delen, net zoals andere bijzondere momenten. Wij besteden daar samen met onze leerlingen, ouders en team veel aandacht aan. En dat kon je wel zien aan onze theaterzaal, die prachtig aangekleed was. Juf Annemiek wist dit allemaal niet, (topgeheim) en het was een complete verrassing voor haar en haar man. We moesten wel oppassen dat ze niets meekreeg. Wij vroegen natuurlijk wel af en toe gevraagd hoe het ging met de voorbereidingen voor de bruiloft. Maar hoe het op school er uit zou gaan zien, daarvan had ze geen idee.

Hoe zag de dag eruit voor het kersverse bruidspaar en de aanwezige familieleden?

Na de huwelijksvoltrekking bracht een prachtige gele oldtimer bus het bruidspaar naar school. Het bruidspaar en de familieleden werden hartelijk en leuk ontvangen bij ons op school op de dag van de bruiloft. Dit was in de middag, na schooltijd.

De rode loper lag uit, de kinderen stonden langs de kant met een mooie bloem in de hand, het zag er allemaal prachtig uit. Er was bruidstaart voor de leerlingen, leerkrachten en voor de gasten. Er werd gedanst, taart gegeten en kinderchampagne geknald. De directeur hield natuurlijk een speech voor het bruidspaar. De theaterzaal/trouwlokaal zag er prachtig uit, gedaan door het team. Twee leerlingen uit groep 8 waren gastvrouw en zorgden dat alle aanwezigen eten en drinken kregen, dank jullie wel toppers!

Het bruidspaar kreeg vier cadeaus; een groepscadeau van groep 4, een schoolcadeau (gemaakt door alle leerlingen (met hulp van enkele leerkrachten) en cadeaus van de ouders van groep 4 en natuurlijk van het team. Wat een verwennerij voor juf was dit toch! Het bruidspaar vond het een prachtige middag en heeft er, net als alle andere aanwezigen, van genoten.

Het feest in de avond was erg leuk voor de genodigden en wij, het team van openbare basisschool Harry Bannink, vonden het erg fijn om deze bijzondere dag/avond samen met het bruidspaar te delen.

Wij wensen het kersverse bruidspaar heel veel geluk en liefde in de toekomst.

Heeft u interesse in onze basisschool? Kom gerust langs of maak een afspraak voor een rondleiding. Voor een virtuele rondleiding of voor informatie over onze school kunt u ook kijken op onze website www.obsharrybannink.nl.

Ons adres is Het Bijvank 111, telefoonnummer: 053-4760642. Onze directeur heet Sandra Lentfert en u bent van harte welkom. Tot ziens!