Opening schoolbibliotheek

Donderdag 17 februari 2022 werd onze prachtige schoolbibliotheek (een deel beneden en een deel boven) eindelijk officieel geopend door wethouder June Nods (wethouder van o.a. educatie, jeugd en onderwijs). Ook de kinderraad van onze school, juf Annemiek, juf Sandra en Nynke Pal van de bibliotheek Enschede waren hierbij aanwezig. Via een livestream konden de andere leerlingen meekijken naar de opening. Na het officiƫle gedeelte (toespraken, voorlezen gedicht, doorknippen lint, uitreiking bibliotheekpassen) werd er een geproost door de kinderraad en was er voor iedereen ranja en een tompouce. Om twee uur was er voor alle leerlingen een tas met daarin een boek(je), een folder een een aardigheidje. Na de vakantie kunnen onze leerlingen twee x per maand op school een boek lenen.